Katrin Alekand. Setu
legendilaadsete muinasjuttude ruumisemiootika
Risto
Järv. Kaks maailma või üks? Tegelasrollide erinevused
eesti imemuinasjuttudes nais- ja meesjutustajate puhul
Andreas Kalkun. Mõistus ja tunded. Protestantlik ja ortodoksne Anne Vabarna
tekstides
Annika Kilgi. Nõo keel
Melika Kindel. Kuusalu kohapärimus kaasajal. 1999. aastal
koolides toimunud küsitluse põhjal
Kanni Labi. Verbid Jõhvi ja
Iisaku regilauludes
Kristi Liivanurm, Kadri Palatu, Anneli Kõvamees,
Elo Salla, Darja Svelkina, Tiina Mahler. Meie
vanavanemate rahvajutud (stendiettekanne)
Pärtel Lippus. Herbert Tampere ja Tallinna
konservatoorium
Merili Metsvahi. Libahunt Thiesi võitlused (vt ETTEKANNET)
Reeli Napp. Aadama ja Eeva lugu tänapäeva inimeste silmade läbi
Piret Paal. Halli-juttude tegelaste rollidest ja karakteritest
Liina Paales. Kas viipekeeles saab laulda ehk mõnedest liikidest kurtide
pärimuses
Ingrid Pukk. Edgar Valter pokukultuuri loojana
Imbi Raikna. Nii nagu vanaema vankrit valvas ehk kahe kõnekäänu tekkimise lugu
Pille Runnel. Mõningaid jooni teispoolsusest AD 2000: virtuaalsed surnuaiad
Mari Sarv. Parallelismist
Veronika Savi. Pöidlaküüdijutte
Marelle Siitas. Eesti rahvaviisid Edgar Arro
oreliseades
Liina Sillaots. Eesti Ajalooarhiivi kummitused – mälestused
muistenditest
Aleksander Sünter. Folkloriseerumisprotsessist
Timothy Tangherlini. ‘Who ya gonna call?’: Ministers and the Mediation
of Ghostly Threat in Danish Legend Tradition.
Kärri Toomeos-Orglaan. Mees- ja naiskangelasest
muinasjuttudes “Tuhkatriinu” (AT 510A) ja “Kuningatütar klaasmäel” (AT 530A)
Astrid
Tuisk. Siberi eestlaste kohapärimus tänapäeval
|