·
Üllar
Alev, Vaenuvärin ja sõjakärin Kreutzwaldi “Kalevipojas”
ja rahvalauludes (Lümanda
Põhikool, juh. Liia Raun)
·
Siim
Annuk, E-posti teel levivast folkloorist (Nõo Reaalgümnaasium, juh. Merle
Pindmaa)
·
Aivi
Arge, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid õpilaste
hulgas
(Saaremaa
Ühisgümnaasium, juh. Rita Ilves)
·
Hannela
Artus, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja.
Tähtpäevade tähistamine minu peres. (Kuressaare Gümnaasium, juh. Marit Tarkin)
·
Ande
Etti, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid õpilaste
hulgas
(Gustav Adolfi
Gümnaasium, juh. Margit Arusoo)
·
Juta
Fomina, Rahvaluule kasutamine turisminduses (Gustav Adolfi Gümnaasium)
·
Nele
Gellert, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja
rahvajuttudes
(Tallinna
Ühisgümnaasium, juh. Ene Liivaste)
·
Kadri
Haavajõe, Ja kurat temaga! Vanapagana kuju
ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Kadrina
Keskkool, juh. Liivi Heinla)
·
Doris
Hindriks, Muinasjutu kasutamine reklaamides (Viljandi Maagümnaasium, juh. Aili
Kiin)
·
Marit
Ilisson, Rahvakultuuri stereotüübid õpilaste hulgas (Jakob Westholmi Gümnaasium, juh. Ülle
Uulma)
·
Kati
Ilves, Maailma lõpu motiiv ilukirjanduses ja
rahvaluules
(Hugo Treffneri
Gümnaasium, juh. Age Salo)
·
Triin
Jahu, Muinasjutud reklaamides (Parksepa Keskkool, juh. Kaja Vodi)
·
Mari
Josua, Muinasjutu kasutamine reklaamis (Rakvere Gümnaasium, juh. Mare Muik)
·
Reet
Juurik, Mees ja naine: mehelik ja naiselik regilaulus (Viljandi Paalalinna Gümnaasium, juh.
Sirje Pärn)
·
Tuuli
Jõesaar, Rahvaluule kasutamisvõimalusi turisminduses (Paide Ühisgümnaasium, juh. Anne
Kivimäe)
·
Merlin
Järve, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Aravete Keskkool, juh. Mailis
Tarendi)
·
Livia
Jüris, E-posti teel levivast folkloorist: õnnekirjad (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Merle
Kaldjärv)
·
Kadri
Kakkum, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid Kuressaare
õpilaste hulgas
(Kuressaare
Gümnaasium, juh. Marit Tarkin)
·
Kaido
Kala, “Rehepapi” sõnum lugejale (Rakvere Gümnaasium, juh. Mare Muik)
·
Külli
Kaldoja, Muinasjutu kasutamine reklaamides (Pärnu Sütevaka Humanitaar-gümnaasium,
juh. Elma Künnapas)
·
Siim
Kalter, Vanapagan rahvaluules ja ilukirjanduses (Nõo Reaalgümnaasium, juh. Siim
Kalter)
·
Helen
Kambek, Kreutzwaldi rahvaluule-alased kirjutised (Viljandi Valuoja Põhikool, juh. Kaie
Tasane)
·
Krista
Karro, Regilaul laulikute maailma vahendajana (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Aino
Niinemäe)
·
Karoliina
Karu, Rahvaluule levimine turisminduses (Carl Robert Jakobsoni nimeline
Gümnaasium, juh. Juta Klettenberg)
·
Viivi
Karus, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Pärnu Ülejõe Gümnaasium, juh. Marja
Tõnts)
·
Katre
Keerd, Rehepapi/ Vanapagana kuju ilukirjanduses ja
rahvajuttudes
(Tallinna Inglise
Kolledž, juh. Merle Kaldjärv)
·
Hannelore
Kiiver, A. Kivirähu Rehepapi sõnum lugejale (Türi Gümnaasium, juh. Aino Kurvits)
·
Mari
Kolga, Savipoeg (Kadrina Keskkool, juh. Liivi Heinla)
·
Kristiine
Kruuse, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja. Minu
vanaema räägitud lemmiklood (Kuressaare
Gümnaasium, juh. Marit Tarkin)
·
Kersti
Kukk, A. Kivirähu Rehepapi sõnum lugejale (Viljandi Maagümnaasium, juh. Aili
Kiin)
·
Kersti
Kukk, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Aste Põhikool, juh. Merle Prii)
·
Liis
Kõu, Mees ja naine, mehelik ja naiselik regilaulus (Kuressaare Gümnaasium, juh. Marit
Tarkin)
·
Karoliina
Känd, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Viljandi Maagümnaasium, juh. Aili
Kiin)
·
Kati
Käär, Andrus Kivirähu Rehepapi sõnum tänapäeva lugejale (Carl Robert Jakobsoni nimeline
Gümnaasium, juh. Maia Niidu)
·
Annaliisa
Köss, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid õpilaste
hulgas
(Haljala Gümnaasium,
juh. Külli Heinla)
·
Annika
Laas, A. Kiviräha “Rehepapi” sõnum tänapäeva lugejale (Rapla Ühisgümnaasium, juh. Koidula
Takk)
·
Liina
Laks, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvaluules (Vinni-Pajusti Gümnaasium, juh. Marge
Guljavin)
·
Reet
Laos, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Pärnu Ülejõe Gümnaasium, juh. Marja
Tõnts)
·
Laivi
Liiv, Mees ja naine, mehelik ja naiselik regilaulus (Saaremaa Ühisgümnaasium, juh. Rita
Ilves)
·
Erki
Lind, A. Kivirähu Rehepapi sõnum lugejale (Kadrioru Saksa Gümnaasium, juh. Elle
Veigel)
·
Mann
Lintrop, Regilaul lauliku maailma vahendajana (Hugo Treffneri Gümnaasium, juh. Helgi
Tering)
·
Õie-Liisi
Lipmaa, Muinasjutu kasutamine reklaamides (Kunda Ühisgümnaasium, juh. Tiiu
Jalakas)
·
Sigrid
Luiga, A. Kivirähu “Rehepapi” sõnum lugejale (Nõo Reaalgümnaasium, juh. Merle
Pindmaa)
·
Liis
Lättemäe, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Põltsamaa Ühisgümnaasium, juh. Sirje
Ääremaa)
·
Krista
Maajärv, A. Kivirähki Rehepapi sõnum lugejale (Saaremaa Ühisgümnaasium, juh. Rita
Ilves)
·
Kristel
Maamägi, “Kalevipojad” (Kadrina Keskkool, juh. Liivi Heinla, Andy
Ervald)
·
Kairi
Madisson, Rahvaluule kasutamine Saaremaa turisminduses (Kuressaare Gümnaasium, juh. Marit
Tarkin)
·
Rika
Margat, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Viljandi Maagümnaasium, juh. Aili
Kiin)
·
Liis
Maripuu, Kangelased ja narrid elus ja juttudes. Ivan
Rulli elus ja juttudes (Kuressaare
Gümnaasium, juh. Marit Tarkin)
·
Märt
Maripuu, Rahvaluule kasutamine turisminduses.
Jalgrattamatk Muhus läbi rahvapärimuse (Muhu Põhikool, juh. Ülle Kuusk)
·
Birgit
Masing, Muinasjutud reklaamides (Parksepa Keskkool)
·
Liina
Meerits, Andrus Kivirähu “Rehepapi” sõnum lugejale (Haljala Gümnaasium, juh. Külli
Heinla)
·
Maigi
Meri, Muinasjutu kasutamine reklaamides (Paide Ühisgümnaasium, juh. Margot Kallit)
·
Alisa
Mook, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid Kuressaare
õpilaste hulgas
(Kuressaare
Gümnaasium, juh. Marit Tarkin)
·
Helle-Mari
Märtson, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Mart Reiniku Gümnaasium, juh. Tiiu
Kruus)
·
Richard
Naar, Kalevipoeg minu ja Eestimaa abiline tänapäeval (Audru Keskkool, juh. Kristjan
Saarsoo)
·
Merili
Nael, Rahvaluule motiive eesti kirjanduses (Saaremaa Ühisgümnaasium, juh. Rita
Ilves)
·
Jaanus
Noormets, 11. septembri kuulujutud võrgumaailmas (Miina Härma Gümnaasium, juh. Jana
Kübar)
·
Moonika
Olju, Muinasjuttude kasutamine reklaamis (Rapla Ühisgümnaasium, juh. Ülle
Mäekivi)
·
Minni
Paap, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Kadrina Keskkool, juh. Liivi Heinla)
·
Martin
Pent, Muinasjutu kasutamine reklaamis (Tartu Kivilinna Gümnaasium, juh.
Malle Malling)
·
Marja
Popov, Rahvaluule kasutamine turisminduses (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Aino
Niinemäe)
·
Hando
Potter, Regilaul laulikute maailma vahendajana (Parksepa Keskkool)
·
Kärt
Prantsen, Rehepapi kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Palivere Põhikool, juh. Elle Hein)
·
Kärt
Priimägi, E-posti teel levivast folkloorist (Carl Robert Jakobsoni nimeline
Gümnaasium, juh. Juta Klettenberg)
·
Kaire
Proode, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Jõhvi Gümnaasium, juh. Dea Proode)
·
Maarja
Punak, Regilaul laulikute maailma vahendajana (Nõo (Gümnaasium?), juh. Heily
Soosaar)
·
Piret
Puppart, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja.
Traditsioonid minu peres (Kuressaare
Gümnaasium, juh. Marit Tarkin)
·
Reio
Põder, “Vaenuvärin” ja “sõjakärin” Kreutzwaldi
“Kalevipojas” ja rahvalauludes (Kadrioru
Saksa Gümnaasium, juh. Inna Pajos)
·
Elen
Põld, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Vastseliina Gümnaasium, juh. Külli
Lendsaar)
·
Liis
Põlluäär, Mees ja naine, mehelik ja naiselik regilaulus (Kuressaare Gümnaasium, juh. Marit
Tarkin)
·
Annika
Püi, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid õpilaste
hulgas
(Carl Robert
Jakobsoni nimeline Gümnaasium, juh. Eini Ilves)
·
Liisi
Raamets, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja
rahvajuttudes
(Tallinna Inglise
Kolledž, juh. Merle Kaldjärv)
·
Marju
Raukas, E-posti teel levivast folkloorist (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Merle
Kaldjärv)
·
Reimo
Rehkli, Vanapagana kuju ja tegevus loojana (Hugo Treffneri Gümnaasium, juh. Age
Salo)
·
Reelika
Reinomägi, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja
rahvajuttudes
(Tartu Herbert
Masingu Kool, juh. Andrus Org)
·
Pille
Rinne, Muinasjutu kasutamine reklaamides (Tartu Mart Reiniku Gümnaasium, juh.
Tiiu Kruus)
·
Ingrid
Roger, Mees ja naine, mehelik ja naiselik regilaulus (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Aino
Eliise Niinemäe)
·
Johanna
Ross, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Tallinna Inglise Kolledž)
·
Magnus
Räpp, Regilaul laulikute maailma vahendajana (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Merle
Kaldjärv)
·
Martin
Saar, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Merle
Kaldjärv)
·
Helen
Saeorg, Salmikukultuur
·
Nele
Salveste, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid õpilaste
hulgas
(Paide Gümnaasium,
juh. Ülle Rohtma)
·
Vivian
Siirman, Kalevipoja maailm rollimänguna. Rollimängu
stsenaarium
(Tallinna Saksa
Gümnaasium)
·
Küllike
Silluste, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Pärnu Ülejõe Gümnaasium, juh. Mari
Raidmets)
·
Mari-Liis
Simovart, E-posti teel leviv folkloor (Turba Gümnaasium, juh. Nelle Äike)
·
Katre
Sinisalu, Kreutwaldi loomingu uurimislugu (Vastseliina Gümnaasium, juh. Külli
Lendsaar)
·
Priit
Somelar, Rehepaplus kui eluviis minevikus ja tänapäeval
Andrus Kivirähu teose “Rehepapp” põhjal (Jõgeva Ühisgümnaasium, juh. Helge Maripuu)
·
Helena
Sork, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid Kadrina
Keskkooli õpilaste hulgas (Kadrina
Keskkool, juh. Liivi Heinla)
·
Mari
Sõrmus, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja ehk
folkloor on meis kõigis, kuigi me ise ei pruugi seda märgata (Vastseliina Gümnaasium, juh. Evi
Kambrimäe)
·
Katrin
Šljahhina, Rahvaluule kasutamine turisminduses (Kohtla-Järve Ühisgümnaasium, juh.
Vilma Lehtse)
·
Egle
Taklai, Kreutzwaldi loomingu uurimislugu (Haljala Gümnaasium, juh. Külli Heinla)
·
Gerli
Tammeleht, Vanapagana kuju rahvajuttudes ja
ilukirjanduses
(Kadrioru Saksa
Gümnaasium, juh. Elle Veigel)
·
Tuuli
Taul, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja.
Mälestused paberil ja kõvakettal (Pärnu
Sütevaka Humanitaar-gümnaasium, juh. Elma Künnapas)
·
Maarja
Toots, “Kalevipoja” maailm rollimänguna ehk Siil ja
Sohni
(Tallinna Inglise
Kolledž, juh. Virve Maasik)
·
Kairi
Troska, Kreutzwaldi rahvaluulealased kirjutised (Parksepa Keskkool, juh. Kaja Vodi)
·
Miriam
Tõnismägi, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Tallinna Mustamäe Gümnaasium, juh.
Saima Velling)
·
Piret
Tõnurist, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja
rahvajuttudes
(Tallinna Nõmme
Gümnaasium, juh. Tiia Tondi)
·
Õie
Tähtla, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Viljandi Maagümnaasium, juh. Alli
Lunter)
·
Kristi
Tüli, Kangelased ja/ või narrid Tamsalus (Tamsalu Gümnaasium, juh. Aime Tops)
·
Kristiine
Urb, Vaenuvärin ja sõjakärin Fr. R. Kreutzwaldi
“Kalevipojas” ja eesti rahvaluules (Tallinna
Inglise Kolledž)
·
Riin
Uusna, 2002. aasta Eurovisiooni vaheklipid Eesti
reklaamijatega
(Loo Keskkool, juh.
Ester Saaret)
·
Kadri
Vaher, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Pärnu Ülejõe Gümnaasium, juh. Mari
Raidmets)
·
Maris
Valtin, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Paide Ühisgümnaasium, juh. Anne
Kivimäe)
·
Teele
Vari, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Põltsamaa Ühisgümnaasium, juh. Sirje
Ääremaa)
·
Grete
Veepere, Salmikutraditsioon Tamsalus
·
Marit
Veerus, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja.
Päranditomp
(Tallinna Inglise Kolledž,
juh. Virve Maasik)
·
Kärt
Villemson, Mees ja mehelik, naine ja naiselik
regilaulus
(Rakvere Gümnaasium,
juh. Mare Muik)
·
Maila
Virk, Rahvaluule motiive J. Roosi teoses “Läbi punase
öö”
(Võru Kreutzwaldi
Gümnaasium, juh. Vesta Leesalu )
·
Gert
Virroja, E-posti teel levivast folkloorist (Haapsalu Gümnaasium, juh. Taimi
Vilta)
·
Kadi
Vutt, Regilaul laulikute maailma vahendajana (Türi Gümnaasium, juh. Aino Kurvits)
·
Kristi
Ütt, E-posti teel levivast folkloorist (Põltsamaa Ühisgümnaasium, juh. Sirje
Ääremaa)